background

Sunday 6 March 2011

My pet...

Hi...
lunia here..

This story is about my pet..
well actually it my family's pet...

its my brother who bought him...at that time he was 5 or 6 months....
and now die da 1and 1/2 years old.. i think u can imagine how big and noughty he is...
tikus yg kuat tido and makan...
to me he is a very clean animal...
becoz...  kene cucu sgkr die every 2 days (ktorg yg kene buat sume 2)...
ltk vitamin dlm minuman die...
bwk g doc if sakit...



muke lps bgn tidur n trus makan...


kepenatan selepas balik kampung..

1 thing yg menarik bile ade pet ni,
bile sume org blik umah mesti tanye
              
                     "awang, mane?"

 by d way name die AWANG...
die yg ktorg first cari bile smpai umah (of coz ur parents dulu then ur pet)....

satu lg die suke sgt mengamuk bile x tambh makanan baru..
demand btl kn....
2 la akibt bile manjekn sgt ur pet..

so bile de pet(bagi org yg x pernah ade pet mcm I)
satu pengalam yg menarik.. u belajr utk jd lbh prihatin, bljr utk menyayangi walupun dgn binatang dan belajr utk memahami...

so till we meet 4 the next post..
adios!!
pls do leave ur comment...

No comments:

Post a Comment